vroeg begonnen is het halve werk! - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Peter en Karin Molenaar - WaarBenJij.nu vroeg begonnen is het halve werk! - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Peter en Karin Molenaar - WaarBenJij.nu

vroeg begonnen is het halve werk!

Door: trekvort

Blijf op de hoogte en volg Peter en Karin

23 Januari 2011 | Nederland, Moordrecht

Vanavond de hele avond bezig geweest om in te lezen in de landen die we willen bezoeken. Het wordt nog een hele klus om te bepalen wat we allemaal willen bezoeken, ruim 6 weken lijkt lang maar is lang niet lang genoeg om alles te zien en dus zullen we moeten kiezen!
In ieder geval Berlijn,Riga en Talinn staan op ons verlanglijst evenals een bezoekje aan de kerstman.
Nu nog bepalen wat we daarna gaan doen, dus wordt vervolgd.

• 15 Mei 2011 - 07:32

Peter:

Karin geweldig zoals je de route hebt uitgezocht.
    Wij fleur en ik hebben er zin in!
    XXXXX

• 15 Mei 2011 - 11:40

Joke:

lieve allebei, veel plezier toegewenst en een goede reis!

• 15 Mei 2011 - 14:17

Elaine:

Hij werkt hoor, ik kan prima inloggen. Ik ben erg benieuwd naar alle reisverhalen!

• 15 Mei 2011 - 19:08

Wybo En Marian:

Hoi Peter en Karin,

Nou we gaan ervoor zitten hoor!
    Alvast heel veel plezier op de prachtige reis en voorzichtig aan maar!

Lieve groetjes
    Wybo,Marian

• 16 Mei 2011 - 08:10

Simon :

Goedemorgen , het is gelukt om het te openen . geniet van jullie reis , ik hoop dat mijn vacantie ook ooit eens begint . Maar als ik zie wat een tijd jullie er insteken , zal het wel hitland worden , hahaha .

Groeten Simon en Ingrid

• 17 Mei 2011 - 06:18

Joke:

goedemorgen Peter!
    beetje blond en zo.....maar 't inloggen lukt me wel.

• 17 Mei 2011 - 21:08

Karin:

one two testing, testing

• 20 Mei 2011 - 08:36

Marry:

Hoi Karin en Peter,

Leuk dat we mogen meegenieten van jullie reis, veel voorbereidingsplezier nog en goeie reis!

Peter en Karin

wij zijn een 50+ stel met een zelfbouw kampeerbusje. Omdat wij niet weten of wij later, als wij oud zijn, nog fit in de rondte springen (!!!) proberen wij nu alvast onze dromen, wat betreft reizen uit te laten komen. En dat lukt aardig dus wij zijn echte bofferds.

Actief sinds 14 Jan. 2011