weer thuis - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Peter en Karin Molenaar - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Peter en Karin Molenaar - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Peter en Karin

03 Juli 2014 | Nederland, Moordrecht

lieve allemaal, we zijn weer thuis! Het viel nog even niet mee om de camper de tuin in te krijgen, de weg is weg voor ons huis! Ook de rabobank blijkt uit het dorp verdwenen, wat kan er dan in 3 weken ineens veel veranderd zijn!Dank weer voor al jullie reacties, elke keer weer leuk om te lezen hoe jullie met ons meeleven en om te horen hoe het met jullie gaat.

Als jullie zelf nog op reis gaan deze zomer: Goede reis, geniet met volle teugen, laat alles even "los" en kom veilig weer thuis!

• 05 Juli 2014 - 00:04

Simon:

Sjesus wat vliegt de tijd , 3 weken zijn zo voorbij , en in die 3 weken is als het goed is ook m,n huis verkocht , en heb ik ook een ander , Poortmolen 116 , ik hoop dat jullie genoten hebben , het is hier een beetje hecties .

Peter en Karin

wij zijn een 50+ stel met een zelfbouw kampeerbusje. Omdat wij niet weten of wij later, als wij oud zijn, nog fit in de rondte springen (!!!) proberen wij nu alvast onze dromen, wat betreft reizen uit te laten komen. En dat lukt aardig dus wij zijn echte bofferds.

Actief sinds 14 Jan. 2011