klaar voor vertrek - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Peter en Karin Molenaar - WaarBenJij.nu klaar voor vertrek - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Peter en Karin Molenaar - WaarBenJij.nu

klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Peter en Karin

07 Mei 2013 | Nederland, Moordrecht

Vandaag de laatste spulletjes de camper ingesj(t)ouwd, alle kasjes zitten propvol met allerhande nuttige zaakjes, kleding en héél véél proviand voor Fleur. Voor de zekerheid nemen we altijd al het eten voor Fleur mee, meestal is er in het buitenland niet hetzelfde merk te vinden en dat is niet zo fijn voor haar darmpjes en uiteraard ook niet voor ons omdat onze kleine dame dan last krijgt van riekende stiekeme flatulentie en dan wordt het kampeerwagentje toch al gauw ERG klein!!! Zelf schooieren wij ons kostje wel bij elkaar onderweg, als we maar dropjes en chocolade voor onderweg hebben lukt het wel. Gelukkig gisteravond een doos drop van Joke gekregen(dankjewel!) en zojuist in de wereldwinkel nog even zo'n lekkere reep met zeezout en stukjes caramel gehaald,mmmmmm. Inmiddels heeft Peter de schade aan de dakkoffer, die toch nog wel aanzienlijk was, weer hersteld. Niets houdt ons dus meer tegen behalve vanavond nog een avond werken voor mij en morgen nog een dag werken voor Peter. Dan nog even een knuffel brengen bij Wilma, dagdag zeggen bij Elaine en Erik, een nachtje slapen en donderdag vertrekken we dan flink op tijd om de eerste 600km te gaan maken. Daarna schat ik nog een dag of 3 voor we in Turlkije aan komen, we hebben geen haast, weg = op reis en dus vakantie! Om ons een beetje in de gaten te houden heb ik voor jullie een foto geplaatst met een globale reisroute en voor de rest merken jullie wel wat we allemaal gaan beleven............

• 07 Mei 2013 - 16:53

Elviera:

Karin en Peter,
    Heel veel plezier op jullie ontdekkingsreis!!
    Geniet er van!
    Tot jullie volgende update!
    Elviera

• 07 Mei 2013 - 21:13

Elaine:

Ik ben wel jaloers hoor! Hebben jullie niet toevallig nog een klein plekje over :p

• 07 Mei 2013 - 21:37

Wilma:

Ik dacht dat jullie over een week of twee pas in Turkije zouden aankomen, maar jullie zetten de vaart erin.
    Tot morgenavond ( met knuffel )

• 08 Mei 2013 - 20:23

Joke:

Met paukeslag en 'n sappige motregen vertrekken jullie naar de blauwe moskee
    en de liefdevolle vallei (! ) waar jullie willen gaan varen in een ballon...
    ... om daarna de wieg van Sinterklaas op te zoeken! Daar heb je van gedroomd .. Karin...

Lieve allebei + hondje Fleur, fijne reis toegewenst. Geniet ervan.

• 10 Mei 2013 - 12:13

Marja:

hoi luitjes in het ???
    in ieder geval , ons landje uit.
    wij zwoegen hier wel verder hoor!!! en natuurlijk mis ik jullie al bijna.
    gisteren op de dag dat jullie ons landje verlieten, heerlijk weer gehad en gevaren
    op de binnenwateren van Gouda. heel leuk geweest en van een heerlijk high tea genoten,
    nu ons voorbereiden op de 80 jarige nee niet die oorlog, die hebben we al lang gehad....
    je hoort wel hoehet is geweest.
    liefs je buuf

• 10 Mei 2013 - 14:23

Monika Tomaschitz:

Beste Peter en Karin,

Ik wens jullie veel plezier op deze bijzondere reis. Geniet met volle teugen van al het moois dat jullie te zien zullen krijgen.

Groetjes Monika

• 11 Mei 2013 - 19:41

Ria :

Wat leuk om jullie verslag te lezen. geniet er van ,alleen volgende week lukt dat niet bij mij want ik word as, dinsdag geholpen aan mijn rug ,(vlugger als dan ik gedacht had)dus als jullie terug zijn zit ik weer geweldig rechtop ha ha ( hoop ik ) .

Heel veel groetjes ,Ria